مصاحبه آرشیو خبر ها
بونوچی : کونته بهترین در جهان است

بونوچی : کونته بهترین در جهان است

لئوناردو بونوچی، مدافع باتجربه بیانکونری و تیم ملی ایتالیا در گفت و گویی حاضر شد و در خصوص تیم ملی کشورش و یوونتوس سخن گفت.

 

مدتها منتظر بودیم و سرانجام زمان اش رسید. ما یک گروه متحد و قابل احترام هستیم و برای این رقابت ها کاملا متمرکز شده ایم، در این تیم جوانانی بازی خواهند کرد که به خوبی پیشرفت کرده اند و این باعث میشود که نگران نباشم. هدف ما همراهی و موفقیت همراه مانچینی ست. برابر تیم هایی به میدان خواهیم رفت که هر یک جام ها و برتری های زیادی داشتند و ما هم می خواهیم که مبارزه کنیم. در حال حاضر ارامش بهترین راه ممکن است و برای مان بسیار مفید خواهد بود، برای کسانی که تجربه کمتری دارند این مسئله کمی دشوارتر خواهد بود اما ما می خواهیم که به انها کمک کنیم. همچنین حضور هواداران می تواند بازگشت حسی را داشته باشد که به ان نیاز داشتیم.

 

فوق ستاره

 

در اصل فوق ستاره را می توان به گروه اختصاص داد. ما اینجا کریس رونالدو و یا لوکاکو را نداریم اما یک گروه کامل هستیم که به خوبی از پس مشکلات بر امدیم. به مانند یک تیم همراه هم رشد کردیم و برای ایتالیا و ایتالیایی ها مبارزه کردیم، می خواهیم دوباره ایتالیا را به جایگاهی که شایسته آن است برگردانیم.

 

دفاع ایتالیا

 

زمانی که گل دریافت نمی کنی تنها به این دلیل نمیشود که مدافعین خوبی در اختیار دارید، می توانید سه مدافع برتر جهان را داشته باشید اما اگر تیم کار نکند و کار گروهی نباشد این دیوار خواهد شکست. در چنین رقابت هایی نیاز است که کل گروه هماهنگ باشند.

 

فصل گذشته و عملکرد شخصی

 

بی صبرانه منتظر بازگشت هستم. فصل سختی بود، اذیت شدیم و نتایج ان طور که که می خواستیم و باید به دست می امد به دست نیامد. اما توانستیم اهداف کوچک را به خانه ببریم و دو جام را داشته باشیم و در نهایت به لیگ قهرمانان راه یافتیم. مشکلاتی وجود داشت، درست مانند مشکلاتی که می تواند برای همه وجود داشته باشد. برای من بازگشت بعد از کووید و مشکلات ماه های اخیر این معضل واقعا سخت بود و حالا احساس می کنم که دوباره جوان شدم و انرژی گرفتم.

 

الگری

 

انتخاب درستی بود. بلافاصله بعد از کنار گذاشتن پیرلو، انتخاب و امدن یک مربی باتجربه که یووه را می شناسد می تواند به ما و به مدیریت برای رسیدن به اهدافی که یک باشگاه مانند یووه دارد کمک زیادی کند. به نظر من این کاملا درست بود.

 

مانچینی ― کونته

 

از نظر کاریزما و یک مربی تحریک کننده و انگیزه دار کونته بهترین در جهان است. او کمبودهای فنی ما را جبران می کند. با مانچینی بی دغدغه و با اشتیاق پیش میرویم و می تواند استعدادها را کشف کند. این دو متفاوت هستند و نشان دادند که جز مربیان شماره یک جهان اند. همان طور که کونته گفت امیدوارم و ارزو می کنم که مانچینی همچنان بهتر نتیجه بگیرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: